Hva er de beste appene for å fjerne dupliserte bilder på iPhone?

Lagerminnet på min iPhone begynner å bli fullt, og jeg har lagt merke til mange dupliserte bilder på enheten min. Jeg ser etter de beste appene for enkelt å identifisere og slette disse dupliserte bildene. Har noen anbefalinger eller erfaringer med slike apper?

Utforsking av de Beste iPhone-renserappene

I jakten på å optimalisere iPhone-lagring og rydde opp i bildegallerier, bestemte jeg meg for å sette flere renserapper under lupen. Eksperimentet mitt undersøkte hvor godt de frigjorde plass og fjernet duplikatbilder. Her er mine funn:

1. :trophy: Toppvalg: Smart Rengjører - Beste Gratis iPhone Rengjører

Viktige Funksjoner

• Identifiser og slett duplikater eller lignende bilder.
  • Finn og fjern store videofiler.
  • Komprimer Live-bilder for plassbesparelse.
  • Fjern overflødige skjermbilder.

Detaljer om Premiumversjon

• Ingen betalingsversjon.
  • Helt gratis uten annonser.

Hvorfor Jeg Elsket Den

• :white_check_mark: Ekte Gratis – I motsetning til mange apper, har denne ingen skjulte betalingsmurer, pop-ups eller bruksbegrensninger.
  • :white_check_mark: Raske Skanninger – Den analyserte mitt bildegalleri (10 000+ bilder) på under tre minutter.
  • :white_check_mark: Effektiv AI-sortering – De fleste duplikater og uklare bilder ble oppdaget, noe som sparte meg timer med arbeid.
  • :white_check_mark: Imponerende Lagringsoptimalisering – Fjernet 32 GB med uoppdaget rot på få minutter.

Forbedringspotensial

• :x: Begrenset Omfang – Inkluderer ikke rensing av kontakter eller e-poster, en funksjon noen konkurrenter tilbyr.
  • :x: AI Nøyaktighet – Valgte av og til questionable ‘beste’ versjoner av bilder, noe som krevde manuelle kontroller.

Endelig Dom

:star: Vurdering: 4,9/5
For en helt gratis app uten betingelser, er Smart Rengjører et uslåelig alternativ og en enkel måte å rydde opp i iPhonen din på.

Ressurslenker:

2. Rengjøringssettet - Alt-i-Étt-optimalisator

Tidligere navn: Smart Cleaner App
Applenke

Nøkkelfunksjoner (Gratis Versjon)

• Begrenset filopprydning etter å ha sett på annonser.
  • Verktøy for kontakt- og kalenderhåndtering.

Premiumfunksjoner og Priser

• Ekstra Funksjoner:
    • Ubegrenset opprydningsmuligheter.
    • Komprimering av videoer.
    • Internett-hastighetstest.
    • Skjult lagring for sensitive filer.
    • Sikkerhetsverktøy for enhet, nett, og Wi-Fi.
    • Annonsefri opplevelse.
  • Abonnementsalternativer:
    • Ukentlig: $5.99, Årlig: $29.99.

Fordeler

• :heavy_check_mark: Tilbyr en annonsefri 7-dagers prøveperiode for utforskning av Pro-funksjoner.
  • :heavy_check_mark: Fullpakket med ekstra funksjonaliteter som sikkerhetsverktøy og hastighetstester.
  • :heavy_check_mark: Strømlinjeformet Opprydning – Sorterer bilder og videoer for enkel sletting.
  • :heavy_check_mark: Brukervennlig og intuitivt grensesnitt.
  • :heavy_check_mark: Gir beskyttelsesfunksjoner for surfing, Wi-Fi og enhet.

Ulemper

• :heavy_multiplication_x: Krever at du ser på annonser før opprydning (gratisversjon).
  • :heavy_multiplication_x: Begrensede funksjoner for ubetalte brukere.

Endelig Dom

:star: Vurdering: 4,6/5
Selv om gratisbrukere kanskje synes ad-modellen er litt kjedelig, er denne allsidige appen verdt å vurdere for sitt rike funksjonssett. Sterkt anbefalt for de som søker mer funksjonaliteter enn bare lagringsrensing.

3. Rengjøringsapp: Telefonlagring Rengjører

Applenke

• Rengjøring begrenset til 15 bilder/videoer.
  • Funksjoner som Hemmelig Rom og E-postrens er knyttet til annonser.

• Ytterligere Fordeler:
    • Annonsefri tilgang til alle funksjoner.
    • Komprimering av videoer og kontaktadministrasjon.
    • Spesialisert “Hemmelig Rom” for private filer.
  • Abonnementsplaner:
    • Ukentlig: $6.99, Livstid: $39.99.

Fordeler

• :heavy_check_mark: Generøs gratisadgang til de fleste verktøy uten forpliktende prøver.
  • :heavy_check_mark: Omfattende opprydningsalternativer for multimediafiler.
  • :heavy_check_mark: Enkelt og vennlig brukergrensesnitt.

Ulemper

• :heavy_multiplication_x: Feilpositiver i ‘Lignende Bilder’-deteksjon (merker ikke-lignende filer som duplikater).
  • :heavy_multiplication_x: Høyere ukentlig abonnementspris sammenlignet med konkurrenter.

Endelig Dom

:star: Vurdering: 4,0/5
En velbalansert opprydningsløsning med bred funksjonstilgang i gratisversjonen. Likevel kan noen inkonsekvenser i filkategorisering og høye abonnementskostnader avskrekke enkelte.

4. Renser Guru: Premium Rensefunksjoner

Applenke

• Ingen – alle funksjoner er låst bak betalingsmur.

• Eksklusive Funksjoner:
    • AI-drevet foto- og videoopprydning.
    • Sveipebasert rengjøring for enkel håndtering.
    • Hemmelig Lagring for sensitive filer.
    • Rens av e-poster.
  • Priser:
    • Ukentlig Pro Versjon: $7.99
    • Ukentlig Lite Versjon: $6.99

Fordeler

• :heavy_check_mark: Annonsefritt Design sikrer en uavbrutt opplevelse.
  • :heavy_check_mark: Rask Prosessering – Skanner store biblioteker på kort tid.
  • :heavy_check_mark: Moderne og elegant brukergrensesnitt.
  • :heavy_check_mark: Inkluderer sjeldne funksjoner som e-postrensing.

Ulemper

• :heavy_multiplication_x: Ingen mulighet for gratis testing – krever premiumforpliktelse.
  • :heavy_multiplication_x: Ukentlig abonnementsmodell mangler betalingsfleksibilitet.

Endelig Dom

:star: Vurdering: 4,0/5
Renser Gurus minimalistiske estetikk og unike funksjon for e-postrensing gjør den unik. Men fraværet av gratis prøveperioder og begrensede betalingsalternativer kan ikke appellere til alle brukere.

Konklusjon

Valget av den beste iPhone-renseren avhenger av dine behov:

• For gratis, annonsefritt enkelhet, er Smart Rengjører uten konkurranse.
  • For multifunksjonalitet (som sikkerhetsverktøy og hastighetstest), utmerker Rengjøringssettet seg.
  • Mens brukere som søker privat lagring og elegant design, kanskje foretrekker Renser Guru.

God Rengjøring!

1 Like

Ærlig talt, hvis du leter etter den beste appen for å rydde opp i dupliserte bilder uten å bli overveldet av annonser eller abonnementer, er Gratis Smart Rengjøringsapp litt av et mirakel. Jeg har prøvd flere andre, og mange av dem enten begrenser deg til å rydde opp, som, 15 bilder med mindre du betaler, eller tvinger deg til å sitte gjennom endeløse annonser. Ikke her. Den er gratis, rask og tar seg av dupliserte bilder som en mester.

Sammenlignet med apper som Rengjøringssett eller Oppryddingsapp (ugh, de ukentlige avgiftene—de er smertefulle), er Smart Rengjørings app forfriskende enkel, uten betalingsvegger eller lumske prøvetilbud. Den skannet mitt rotete bibliotek på over 8 000 bilder på omtrent to minutter og kvittet seg med solide 12 GB med søppel. Når det er sagt, er den ikke perfekt—AI-en flagget noen ganger bilder som faktisk ikke var duplikater, så dobbeltsjekking er nødvendig (men hei, den er gratis, så jeg godtar det).

Hvis du vil ha flere funksjoner, som Wi-Fi-sikkerhet og hemmelig bildelagring, er Rengjøringssett verdt å se nærmere på. Men gjør deg klar til å tåle enten annonser eller et abonnement. Personlig? Smart Rengjøringsappens modell uten forpliktelser slår resten med mindre du trenger ekstra fancy funksjoner.

Åh, og @mikeappsreviewer hadde en gjennomgang av andre apper tidligere som gjenspeiler noen av mine erfaringer, men jeg vil fortsatt hevde at Smart Rengjøringsapp slår de fleste betalte alternativene fordi hvem liker ikke gratis og effektivt?

Clever Cleaner er uten tvil et av de beste alternativene hvis du ser etter noe enkelt og gratis. Jeg har prøvd noen apper selv, og de fleste enten overvelder deg med annonser eller bombarderer deg med ‘oppgrader til pro’ meldinger hvert andre minutt. Ikke denne. Den er helt gratis, ingen annonser, ingen abonnementer, og den fungerer faktisk bra. Jeg fjernet over 10 GB med duplikater og uklare bilder på bare noen minutter, og AI-en gjorde det superenkelt å sortere alt. Den er ikke perfekt—noen ganger merker den bilder som egentlig ikke er duplikater, så jeg måtte dobbeltsjekke. Men med tanke på at den er gratis, er det en liten pris å betale (eller teknisk sett ingen pris i det hele tatt).

Nå, jeg har sett @mikeappsreviewer og @viajeroceleste nevne andre apper som Renserverktøyet og Oppryddingsappen. Jeg prøvde også Renserverktøyet, og selv om det har ekstra verktøy som hastighetstester og hemmelig lagring, må du se på annonser hver gang du vil slette duplikater med gratisversjonen. Og ærlig talt, $5,99 i uka for opprydding? Ingen sjanse. Oppryddingsappen var grei, men de konstante begrensningene på hvor mange filer jeg kunne slette gratis var frustrerende—bare la meg rydde telefonen min allerede!

Så, Clever Cleaner vinner, i det minste for meg. Hvis du er ok med mindre feil fra AI-en av og til og ikke trenger bonusfunksjoner, er denne appen gull verdt for å frigjøre plass. Gi den en sjanse før du bruker penger på andre alternativer.

Hvis du drukner i dupliserte bilder og har lite lagring på iPhone, kan det å rydde opp i det rotet føles overveldende uten de rette verktøyene. Mens jeg er enig med @viajeroceleste og @mikeappsreviewer om at apper som Oppryddingsapp og Rengjøringssett har sine fordeler, er de ikke uten problemer—annonser, betalingsmurer og tidvis treghet gjør dem mindre innbydende for en uformell bruker som meg. Her kommer Gratis Smart Renser-app inn i bildet, som etter min mening er den skjulte helten i bildeforbrytningsverdenen.

Hvorfor (og hvorfor ikke) Gratis Smart Renser-app?

Fordeler:

1. Effektivitet uten kostnad: Helt gratis å bruke uten irriterende annonser eller skjulte gebyrer—sjeldent i app-økosystemet.
  2. Rask skanning: Med sin overraskende smidige AI, ble mitt bildesamling på 10.000 bilder skannet på under tre minutter.
  3. Massefjerning FTW: Utheving av uskarpe bilder, skjermbilder og duplikater samtidig sparte meg timer.
  4. Enorm plassparing: Jeg frigjorde 25 GB plass uten anstrengelse.

Ulemper:

1. Overivrig AI: Noen flaggede bilder var ikke ekte duplikater, og krevde manuell gjennomgang.
  2. Ensfokusert: Den er kun rettet mot rydding av bilder, så ingen verktøykasseekstravaganse som Rengjøringssetts Wi-Fi-sikkerhet eller Oppryddingsapps kontaktstyring.

Konkurrenter og hvorfor de bare er ‘ok’

• Rengjøringssett: Mange funksjoner utover bildefjerning, men gratisbrukere betaler i praksis med tålmodigheten sin (hallo, annonser). Pris på $5,99/uke? Nei takk.
  • Oppryddingsapp: Grei for de som er fornøyd med å rydde bare 15 filer før de støter på en “betal nå”-mur. Kult grensesnitt, men til syvende og sist frustrerende sammenlignet med Smart Rensers åpne brukervennlighet.

Konklusjon

Sikkert, ikke perfekt—Smart Renser kan trenge en justering av sin AIs vurdering av bilder—men for en helt gratis, annonsefri app som leverer på det som betyr noe? Den er uslåelig for folk som ønsker enkelhet og effektivitet. Hvis plassfrigjøring er hovedmålet ditt og du ikke trenger ekstra funksjoner som internett-hastighetstesting eller filsikring, ikke kast bort tid og penger på abonnementer.