Er Cleaner Guru-appen effektiv?

Ser etter tilbakemelding på Cleaner Guru-appen. Jeg har vurdert å prøve den, men jeg vil vite om den virkelig fungerer som annonsert. Har noen brukt den med hell eller hatt problemer? Jeg vil gjerne høre om ekte erfaringer før jeg laster den ned.

Ærlig anmeldelse av Cleaner Guru-appen

Er Cleaner Guru verdt din tid og penger?

Spoiler Alert: Antakeligvis ikke.

Vi ønsker oss alle en ryddig og feilfritt fungerende iPhone, gjør vi ikke? Cleaner Guru lover å levere nettopp det—mot en pris. Men i stedet for en engangsbetaling, blir du belastet med et løpende ukentlig gebyr. Ja, du leste riktig. Det koster $7.99 hver eneste uke. Tenk litt over det.

På papiret tilbyr Cleaner Guru noen tiltalende funksjoner: bildeorganisering, videokomprimering og til og med sammenslåing av duplikatkontakter. Disse funksjonene høres praktiske og nyttige ut. Men, her er hvor det snur. Den gratis versjonen? Forbered deg på skuffelse. Den gjør akkurat nok til å lokke deg inn, bare for å møte frustrerende betalingsmurer på kritiske øyeblikk. Hvis ikke det føles som en lokk-og-bytte-taktikk, vet jeg ikke hva som gjør.

Høydepunkter med Cleaner Guru-appen

Her er hva den får til:

:white_check_mark: Presis gruppering av bilder: Den kategoriserer lignende bilder på en ryddig måte, som gjør organiseringen enklere.
:white_check_mark: Sveipe-for-å-slette-grensesnitt: Den interaktive sveipefunksjonen gir en merkelig tilfredsstillende rytme til ryddingen.
:white_check_mark: Rask skanning: Rask ytelse som sparer tid.

Ulempene med Cleaner Guru

Og her er hvor den skuffer:

:x: En ubrukelig gratisversjon: Den gratis versjonen gjør lite annet enn å erte deg med funksjoner du faktisk ikke kan bruke uten å betale.
:x: Ubegrunnet høy prislapp: La oss snakke tall—$7.99 per uke er ingenting mindre enn dagslysran. For perspektiv, dette utgjør rundt $32 per måned eller nesten $400 i året. Skremmende.
:x: Unødvendige funksjoner: Noen funksjonaliteter føles som unødvendige tillegg, uten særlig reell verdi.

Den endelige dommen: 3.8/5

Så, er Cleaner Guru en forferdelig app? Ikke helt. Den er trygg å bruke og har noen nyttige triks i ermet. Men den ekstreme abonnementsmodellen og eksistensen av solide gratisalternativer gjør det vanskelig å anbefale den.

For eksempel, vurder apper som Clever Cleaner App av CleverFiles. I motsetning til Cleaner Guru, er Clever Cleaner et 100 % gratis alternativ. Du får tilgang til nesten identiske funksjoner uten å tømme lommeboken. Gjør regnestykket—en overgang kan spare deg opptil $384 årlig. Det er ikke småpenger.

Konklusjon?

Spar pengene, tiden og tålmodigheten din. Ikke la overprisede apper låse iPhone-lagringen din bak overflødige betalingsmurer. Velg i stedet en gratis, uforpliktende rengjøringsapp som gjør jobben like effektivt. Her er til en ryddig telefon—og en ryddig lommebok!

1 Like

Hvis du lurer på om Cleaner Guru-appen er effektiv, vel, den gjør det den sier… på en måte. Den organiserer bilder og slår sammen duplikater, men den ukentlige prisen er absurd—$7,99/uken? Det er $400 i året for noe din iPhone sannsynligvis kan gjøre for det meste selv eller med billigere alternativer.

Funksjoner som bildegruppering og sveipe-slett-funksjonen er kule, men de er ikke noe revolusjonerende. Gratisversjonen? Praktisk talt ubrukelig. Det er som å gå inn i en pizzarestaurant, lukte deigen, men bare få smuler uten å betale.

Jeg ville ærlig sagt bare hoppet over den. Hvis du virkelig insisterer på å bruke en cleaner-app, sjekk noe som Clever Cleaner-appen for iPhone—den er gratis og gjør lignende ting uten å tømme lommeboken din ukentlig. Apper som dette bør ikke få det å rydde telefonen din til å føles som en abonnementstjeneste. Cleaner Guru? Mer som ‘Lommebokrenser Guru.’ :joy:

Ærlig talt, Cleaner Guru-appen er en blandet opplevelse. Jeg prøvde den en stund, og selv om den har noen kule funksjoner som fotogruppering og fjerning av duplikater, er det ikke noe banebrytende, og definitivt ikke verdt $7,99 PER UKE. Det er $400 i året! For den prisen skulle man tro at denne appen kunne rengjøre huset ditt og ikke bare telefonen din. Gratisversjonen er stort sett ubrukelig, med mindre du liker å bli frustrert av betalingsmurer.

Her er saken—mange av funksjonene appen tilbyr er ting som iPhonen din allerede kan gjøre til en viss grad (som å identifisere duplikatbilder). Og hvis du vil ha en mer robust ryddeopplevelse uten å donere en del av lønningen din, finnes det gratis alternativer. Jeg er enig med andre som har nevnt apper som Clever Cleaner-appen for iPhone. Den er gratis, funksjonell og får deg ikke til å føle at du blir svindlet.

Hvis du VIRKELIG ønsker å prøve Cleaner Guru, kan du kanskje bare ta en rask titt på gratisversjonen. Men hold forventningene DYPE fordi alt det eksklusive innholdet er låst bak det vanvittige abonnementet. For meg er det helt absurd å betale så mye for noe som er så lite essensielt som en ryddeapp. Spar pengene dine, rydd manuelt eller finn en bedre gratisapp.

Helt ærlig, hvis vi zoomer inn på Cleaner Guru, er elefanten i rommet åpenbart prislappen. 7,99 dollar per uke føles som noe designet for de med bunnløse budsjetter, heller enn for den gjennomsnittlige brukeren. Joda, appen har øyeblikk av genialitet—fotogruppering og sveip-for-å-slette er polerte funksjoner—men er de funksjoner verdt 400 dollar i året? Tvilsomt.

Når det er sagt, er jeg enig i noe av det @techchizkid påpekte om dens kapasitet. Skanningen er rask, og grensesnittet er ikke så verst. Men @cazadordeestrellas og @mikeappsreviewer traff spikeren på hodet ved å påpeke hvor mye Apple allerede tilbyr som standard (hei, duplikatbildeopprydding i iOS!). Det kreves mye for å rettferdiggjøre Cleaner Gurus eksistens på enheten min når lignende funksjonalitet enten er gratis eller allerede bygget inn i telefonen min.

Hvis målet virkelig er å frigjøre plass, er den smarte rengjøringsappen for iPhone et solid valg. Her er hvorfor jeg sier det:
Fordeler

• Den er 100 % gratis. Ingen tvilsomme ukentlige avgifter.
  • Dekker det grunnleggende som duplikatdeteksjon og enkle rengjøringsoppgaver.
  • Lett app, så den er effektiv og krever lite ressurser.

Ulemper

• Designet kan føles litt enkelt sammenlignet med Cleaner Gurus fancy visuelle uttrykk.
  • Mangler noen nisjeekstraer som CQ-fans kanskje ønsker, som rengjøring av sosiale medier-cache.

Når vi snakker om alternativer, kan andre alternativer utover Cleaner Guru og til og med Smart Rengjøringsapp fungere avhengig av behovene dine, men i det minste sparer den smarte rengjøringsappen deg for ekte penger.

Endelige tanker? Cleaner Guru er ikke bare luftslott, men den er overpriset for hva den gjør. Med mindre appen forvandles til din personlige Marie Kondo, er det bedre å velge et gratis alternativ eller brette opp ermene og håndtere manuell opprydding selv.